Mobilabonnemang
Här får du all hjälp du behöver om mobilabonnemang.Vad behöver du hjälp med?
- Kom igång med ditt mobilabonnemangDen här kom igång-guiden hjälper dig genom alla steg från leverans till din första faktura
- Överlåta ett abonnemangSå här gör du för att låta en annan person ta över ditt abonnemang
- Bindningstid och uppsägningstidHos Comviq finns inte några bindningstider eller någon uppsägningstid. Det gäller när du endast köper ett Comviq-abonnemang.
Populäraste artiklarna
Just nu har många frågor om dettaMobilabonnemang utomlands
Saker du behöver veta när du ska använda mobilen utomlandsFlytta ditt nummer till Comviq
Vill du använda ditt mobilnummer hos Comviq? Super, här hittar du information om hur du gör!Säkerhet
Här har vi samlat information om bedrägerier, identitetsstöld och annat som har med säkerhet att göraVillkor
Här hittar du information om vad som gäller när du köper abonnemang eller annat från ComviqInställningar
I din mobil och för ditt abonnemang finns det massor med inställningar som är bra att ha koll på- Täckning och 4G
- Telefonsvarare
- Kortkommandon
- VidarekopplingLäs mer om hur du vidarekopplar ett samtal.
- VoLTE - Mobilsamtal över 4G
- IMEI-nummer
- SMS-inställningar
- Inställningar för MMS och surf
- Om du inte kan ringa
- Aktivera hemligt nummer eller dolt nummer
- Nummerbyte för dig med iPhone
- Kan jag pausa mitt mobilabonnemang?
- WiFi-Samtal
- Aktivera 4G på din mobil
- Wi-Fi och Internet på iPhone








