Mobilabonnemang
Här får du all hjälp du behöver om mobilabonnemang.Vad behöver du hjälp med?
Välj en kategoriKom igång med ditt abonnemangDen här kom igång-guiden hjälper dig genom alla steg från leverans till din första faktura
Överlåta ett abonnemangSå här gör du för att låta en annan person ta över ditt abonnemang
Bindningstid och uppsägningstidHos Comviq finns inte några bindningstider eller någon uppsägningstid. Det gäller när du endast köper ett Comviq-abonnemang.
Populäraste artiklarna
Just nu har många frågor om dettaMobilabonnemang utomlands
Saker du behöver veta när du ska använda mobilen utomlandsFlytta ditt nummer till Comviq
Vill du använda ditt mobilnummer hos Comviq? Super, här hittar du information om hur du gör!Säkerhet
Här har vi samlat information om bedrägerier, identitetsstöld och annat som har med säkerhet att göraVillkor
Här hittar du information om vad som gäller när du köper abonnemang eller annat från ComviqInställningar
I din mobil och för ditt abonnemang finns det massor med inställningar som är bra att ha koll påTäckning och 4G
Telefonsvarare
Ringa till utlandet
Kortkommandon
Vidarekoppling
VoLTE - Mobilsamtal över 4G
IMEI-nummer
SMS-inställningar
Inställningar för MMS och surf
Om du inte kan ringa
Aktivera hemligt nummer eller dolt nummer
Nummerbyte för dig med iPhone
Kan jag pausa mitt mobilabonnemang?
WiFi-Samtal
Aktivera 4G på din mobil
Wi-Fi och Internet på iPhone
Välj en annan kategori
Personlig service
Hittar du inte det du söker under frågor och svar eller i någon av våra artiklar så hjälper vi dig gärna. Vi gör alltid vårt yttersta för att ge personlig service och snabba svar på dina frågor.Logga in på Mitt Konto
- Betala dina fakturor
- Se din surfförbrukning
- Gör inställningar, beställ nytt SIM och mer