Kontakta oss

Få hjälp av vår Kundservice

Det snabbaste sättet att få hjälp är att chatta med oss, och visste du att du kan chatta med Compis - vår digital medarbetare - dygnet runt alla dagar året om?

Skulle Compis inte ha svaret på din fråga så kan du chatta med vår kundservice under våra öppettider. Vill du hellre ringa så går det också bra. Du hittar chatten, telefonnummer och vårt kontaktformulär längre ner på den här sidan.

Mitt Konto - Logga in och hitta svaret!

Mitt Konto och i Comviq-appen kan du själv enkelt administrera dina tjänster och hitta svar på väldigt många frågor.

Du kan bland annat göra följande:

  • Följa leveranser.
  • Se och betala dina fakturor.
  • Se förbrukad surf.
  • Tanka kontaktkort.
  • Byta abonnemang.
  • Beställa ersättnings-SIM-kort.

och mycket mer. Snabbt smidigt och enkelt!

Hämta i App Store Ladda ner på Google Play

Hjälpsektionen - Hitta svar dygnet runt!

På vår hjälpsektion hittar du bland annat information om fakturor, leveranser, abonnemang och våra tjänster – allt från smarta tips och kom-i-gång-guider till hur du felsöker dina produkter. Allt för att du ska få hjälp och svar på dina frågor så snabbt och enkelt som möjligt.

Kontakta oss via mejl

Vill du skriva till oss är det bästa sättet att chatta med oss. Vill du ändå mejla så kan du klicka på Mejla längre ner på den här sidan och fylla i kontaktformuläret.

Där kan du välja olika ärenden som vi kan hjälpa till med via mejl. Genom att du använder kontaktformuläret säkrar vi att rätt person hanterar ditt ärende och att vi har all information som behövs för att vi ska kunna hjälpa dig. Vi hanterar ditt ärende så snabbt vi kan, normalt inom 3-4 arbetsdagar.

OBS! Om du behöver teknisk support är det bättre att du chattar med oss eller ringer oss.

Av säkerhetsskäl vill vi uppmärksamma dig på följande innan du kontaktar oss genom att själv mejla till vår mejladress:

  1. Via direktmejl kan vi inte med säkerhet identifiera vem du är och därför kan vi eventuellt hänvisa dig att kontakta oss via våra andra kontaktvägar för att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende.
  2. Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med kraven i Dataskyddsförordningen och i okrypterade mejlmeddelanden undviker vi av säkerhetsskäl att hantera personuppgifter. Därför kan vi bara ge begränsad service när du skickar ditt ärende via direktmejl till Comviq.
  3. Kontouppgifter som lösenord, koder eller annan känslig information lämnar vi aldrig ut via mejl.
  4. Direktmejl till Comviq riktar sig enbart till privatkunder och civila ärenden.

Vår mejladress:

kontakta oss på Kundservice

Något annat?

Chatta

En mänsklig kollega finns tillgänglig

Tisdag - Fredag 09.00 - 17.00

Lördag 09.00 - 15.00

Vår nya bot hjälper dig dygnet runt

Mejla

Få svar inom 3-4

arbetsdagar.

Ring

Måndag - Fredag: 09:00 - 17:00
0772-212121

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.