Kontakta oss
Här hittar du information om våra kontaktvägar. Vill du skriva till oss, använd gärna vårt kontaktformulär. Vi hanterar normalt ditt ärende inom 3-4 arbetsdagar.Få hjälp av vår Kundservice
Det snabbaste sättet att få hjälp är att chatta med oss, och visste du att du kan chatta med Compis - vår digital medarbetare - dygnet runt alla dagar året om? Chatten hittar du genom att klicka på chattbubblan nere till höger på den här sidan.
Skulle Compis inte ha svaret på din fråga så kan du chatta med vår kundservice under våra öppettider, vill du hellre ringa så går det också bra. Telefonnumret hittar du längre ner på den här sidan.
Välj en annan kategori
Chatta
Klicka på chattbubblan nere till höger.- Få hjälp av Compis dygnet runt.
- Chatta med kundservice under våra öppettider.
Mitt konto
- Se information om dina tjänster.
- Följ din surfförbrukning.
- Få guidning för din utrustning.
- Betala dina fakturor och mycket mer.
Telefon
Vår kundservice svarar på telefon:Måndag – Fredag kl. 9-17
Logga in på Mitt Konto
- Betala dina fakturor
- Se din surfförbrukning
- Gör inställningar, beställ nytt SIM och mer
Kontakta oss via mejl
Vill du skriva till oss är det bästa sättet att chatta med oss. Vill du ändå mejla så kan du fylla i vårt kontaktformulär, där kan du välja olika ärenden som vi kan hjälpa till med via mejl. Genom att du använder kontaktformuläret säkrar vi att rätt person hanterar ditt ärende och att vi har all information som behövs för att vi ska kunna hjälpa dig. Vi hanterar ditt ärende så snabbt vi kan, normalt inom 3-4 arbetsdagar.
OBS! Om du behöver teknisk support är det bättre att du chattar med oss eller ringer oss.
Av säkerhetsskäl vill vi uppmärksamma dig på följande innan du kontaktar oss genom att själv mejla till vår mejladress:
Via direktmejl kan vi inte med säkerhet identifiera vem du är och därför kan vi eventuellt hänvisa dig att kontakta oss via våra andra kontaktvägar (som du hittar längst upp på den här sidan) för att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende.
Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med kraven i Dataskyddsförordningen och i okrypterade mejlmeddelanden undviker vi av säkerhetsskäl att hantera personuppgifter. Därför kan vi bara ge begränsad service när du skickar ditt ärende via direktmejl till Comviq.
Kontouppgifter som lösenord, koder eller annan känslig information lämnar vi aldrig ut via mejl.
Direktmejl till Comviq riktar sig enbart till privatkunder och civila ärenden.
Via mejl till info@comviq.com kan du bland annat meddela om du ångrat ett köp, uppsägning eller skicka in en reklamation.