Allt om din faktura!

Här hittar du information om din faktura. Vad som händer om du glömt betala, information om olika betalsätt och så kan du kika på en exempelfaktura.

Vart hittar jag min faktura?

Du hittar alltid fakturan i din mejl, den du angav när du blev kund hos oss. Din faktura finns även på Mitt Konto, i Comviq-appen, i din internetbank eller som post. Det beror på vilket betalsätt du har valt. Du ändrar enkelt betalsätt inne på Mitt Konto.

Glömt att betala fakturan?

Du kan alltid se status på dina fakturor genom att logga in på Mitt Konto via hemsidan eller appen. Om du glömt att betala fakturan får du en påminnelse via SMS. Är du väldigt sen stängs ditt abonnemang för utgående trafik, och slutligen stängs det av helt och skickas till inkasso.

SMS:a "faktura" till 333 för att snabbt få svar om din faktura är betald. Du får tillbaka ett SMS med information om obetalda fakturor, belopp på fakturorna, plusgironummer, förfallodatum och OCR-nummer.

Förstå din faktura

Klicka på bilden så får du enkla och tydliga förklaringar av de olika posterna på din faktura.

Så här betalar du fakturan

Du kan även betala smidigt via vår app. Ladda ner appen för iPhone eller Android.

E-faktura

Logga in på internetbanken för att ansluta dig till e-faktura.

Autobetalning

Aktivera autobetalning på Mitt Konto. Beloppet dras automatiskt varje månad.

Bank- och Plusgiro

För manuell betalning använder du bank- och plusgiro.

Mitt Konto

När du blev kund hos oss skapades ett konto till dig. Logga in genom att använda den mejladress du angav vid beställningen. På Mitt Konto finns många smarta tjänster och inställningar som till exempel:

  • Betala fakturor och ändra betalsätt
  • Fakturahistorik och fakturor som PDF
  • Byta till andra abonnemang
  • Översikt på förbrukning av surf och samtal
  • Hitta din PUK-kod
Logga in
FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!
Stäng

Vi har cookies för bästa upplevelse

Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer om cookies