Kundservice

Logga in på Mitt konto för att chatta med kundservice

Logga in här
  • Se din faktura
  • Se ditt saldo/dataförbrukning
  • Se din PUK-kod
  • Skicka gratis SMS

Internet- och MMS-inställningar

För att surfa och skicka MMS behöver du inställningar från Comviq. Skriv in ditt nummer för att få dem via SMS eller välj manuella inställningar .

Fakturahjälpen

Här får du hjälp att förstå din faktura. T ex vart du hittar OCR-nummer m.m. Se fakturahjälpen.

Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.

Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.

Tilläggstjänster »

Frågor som berör Mobilsurf och andra tjänster i mobilen.


Saldo och Tanka »

Frågor om saldo och tankningsalternativ för kontantkort eller mobilt bredband.

Bli Comviqkund »

Information om våra tjänster och hur du gör om du vill byta till Comviq.


Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.