Kundservice

Logga in på Mitt konto för att chatta med kundservice

Logga in här
  • Se din faktura
  • Se ditt saldo/dataförbrukning
  • Se din PUK-kod

Internet- och MMS-inställningar

För att surfa och skicka MMS behöver du inställningar från Comviq. Gå in på den här länken och välj din telefon.

Fakturahjälpen

Här får du hjälp att förstå din faktura. T ex vart du hittar OCR-nummer m.m. Se fakturahjälpen.

Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.

Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.

Tilläggstjänster »

Frågor som berör Mobilsurf och andra tjänster i mobilen.


Saldo och Tanka »

Frågor om saldo och tankningsalternativ för kontantkort eller mobilt bredband.

Bli Comviqkund »

Information om våra tjänster och hur du gör om du vill byta till Comviq.


Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.