Vi har uppdaterat våra bredbanspriser till följd av prishöjningar från de kommuniaktionsoperatörer som vi levererar våra bredbandstjänster genom har höjt sina priser för leverans av din tjänst.
Ditt förnyade abonnemang börjar gälla från det datum som står i det mejl eller SMS du fått.
Behöver jag göra något?
Nej, du som kund behöver inte göra någonting. Vi kommer automatiskt att uppdatera ditt abonnemang.
När sker förändringen?
Du hittar datum för förändringen i ditt abonnemang i den kommunikation du fått av oss.
Vad innebär förändringen för mig?
De nya uppdaterade abonnemangen kommer innebära en prisförändring för dig som kund. Vad som gäller för just ditt mobilabonnemang kan du läsa om i kommunikationen som du fått från oss. Du kan se samtliga abonnemang via fiberbredband här.
Jag har förmånsrabatt, kommer jag bli av med den?
Nej, du som har förmånsrabatt behåller den, däremot kommer ditt listpris ändras till följd av prisförändringen.
Jag har dubbel surf på mitt mobilabonnemang hos Comviq kopplat till att jag också har bredband, kommer jag bli av med dubbel surf?
Nej, du behåller givetvis din dubbla surf på ditt mobilabonnemang.
Vad gör jag om jag inte är nöjd med förändringen?
Om du inte är nöjd med förändringen kan du byta prisplan själv i vår app eller på comviq.se. Du kan även kontakta vår kundservice på 0772-21 21 21 eller via chat så hjälper vi dig hitta en lösning. Du behöver kontakta oss senast dagen innan förändringen.
Var hittar jag de allmänna villkoren för mitt abonnemang?
Här kan du läsa mer om våra allmänna villkor.