Articlepage article
Subtitle / Preamble lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Proin interdum semper blandit ut habitant.Behöver du hjälp med att förstå din faktura?
Här guidar vi dig genom fakturans viktigaste delar och detaljer. Din faktura består av en faktura och en fakturaspecifikation. Här nedan förklarar vi fakturans olika delar och detaljer.
Var hittar jag min faktura?
Du hittar alltid dina fakturor under betalning på Mitt Konto på comviq.se och i Comviq-appen. Där kan du också enkelt betala med Swish eller Kontokort samt aktivera autobetalning, då betalas fakturan automatiskt varje månad.
Fakturan kan även skickas via mejl (håll koll på skräppostfiltret), som e-faktura till din internetbank eller som pappersfaktura via brev. Det beror på vilket betalsätt du har valt.
Du hittar alltid dina fakturor under betalning på Mitt Konto på comviq.se och i Comviq-appen. Där kan du också enkelt betala med Swish eller Kontokort samt aktivera autobetalning, då betalas fakturan automatiskt varje månad.
Fakturan kan även skickas via mejl (håll koll på skräppostfiltret), som e-faktura till din internetbank eller som pappersfaktura via brev. Det beror på vilket betalsätt du har valt.
Företagskund? Klicka här
Fakturans innehåll
Företagskund? Klicka här
Fourth
Företagskund? Klicka här
Osv
Belopp att betala
förfallodag Det datum då en faktura senast ska vara betald. Om du är sen med din betalning riskerar du att få en påminnelseavgift. Tjänsten kan också komma att stängas av tills betalningen nått oss.
fler OCR-numret är samma som ditt fakturanummer och unikt för varje faktura.
list
element
som
tar Det datum då en faktura senast ska vara betald. Om du är sen med din betalning riskerar du att få en påminnelseavgift. Tjänsten kan också komma att stängas av tills betalningen nått oss.
plats
och en till
så att det blir dubble tecken för denna ordered list
Företagskund? Klicka här
etc
Kundnummer för den fakturan gäller. Kundnumret använder du om du vill ansluta till E-faktura.
Företagskund? Klicka här
Håll koll på din surf
Vanliga frågor
Med våra mobilabonnemang ringer, SMS:ar och MMS:ar du helt fritt inom Sverige. Det ingår även surf inom EU/EES beroende på vilket abonnemang du har valt.
Surf med 5G når hastigheter upp till 100 Mbit/s, det ingår i alla mobilabonnemang och allt du behöver är en mobil med stöd för 5G.
SIM-kortet skickas till din brevlåda. Det brukar ta 1-3 vardagar.
Om du har ett abonnemang som tillåter dig att ringa utomlands betalar du inget extra utöver din vanliga månadskostnad om du ringer inom EU/EES.
Om du befinner dig utomlands i övriga världen ringer du till en rörlig kostnad som läggs på din faktura i efterhand. Välj land ovanför på den här sidan för att se priser. Du kan också välja att köpa ett utlandspaket där utlandssamtal ingår. Har du abonnemanget GO behöver du ha +Saldo.
Om du har något av våra största abonnemang eller kontantkort så ingår fria samtalsminuter till utlandet. Läs mer här.
Med Resesurf surfar du till ett dagligt fast pris. Varje dag (kl 00:00 svensk tid) får du 1GB surf. Detta för endast 79 kr per dag.
Om du vill ändra abonnemang gör du det enkelt inne i Mitt Konto eller i appen. När du är inloggad klickar du på “Välj annat abonnemang” och byter till det abonnemang du vill ha.
Fakturan kommer till din mejl. I Mitt Konto eller appen kan du ändra till något annat betalsätt.
Om du har ett mobilabonnemang kan du aktivera vår tjänst Maxpris via Mitt Konto. Då kan du själv bestämma ett maxbelopp för vad ditt abonnemang får kosta varje månad. Du kan till exempel välja att det inte ska kosta mer än den vanliga månadsavgiften, men också sätta ett lite högre maxpris.
Ett bra sätt att skydda sig mot höga kostnader när du är utanför EU/EES är att använda våra Surfpaket. Med paketen får du billigast möjliga utlandssurf till ett fast pris. När surfen i paketet är slut väljer du själv om du vill köpa mer eller inte. Inom EU/EES ingår fri roaming för de flesta av våra abonnemang och kontantkort.
Här kan du läsa om kampanjer med tillbehör på köpet.
Logga in på Mitt Konto
Betala dina fakturor
Se din surfförbrukning
Gör inställningar, beställ nytt SIM och mer
Personlig service
Hittar du inte det du söker under frågor och svar eller i någon av våra artiklar så hjälper vi dig gärna. Vi gör alltid vårt yttersta för att ge personlig service och snabba svar på dina frågor.
Mitt konto
- Se information om dina tjänster.
- Följ din surfförbrukning.
- Få guidning för din utrustning.
- Betala dina fakturor och mycket mer.
Telefon
Vår kundservice svarar på telefon:Måndag – Fredag kl. 9-17