Leveranstiden är olika beroende på vilken mobil du valt. De flesta mobiler har vi på lager och skickas ut inom 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden kan påverkas av postgången hem till dig och vid lansering av nya mobiler.
Följ din leverans
Vill du se status på din beställning och spåra ditt paket, surfa in på comviq.se/leveransstatus och skriv in ditt ordernummer från din mejlbekräftelse.
Våra leveransalternativ
När du beställer från Comviq behöver du inte bekymra dig om några frakt- eller leveranskostnader. Här nedan kan du läsa om våra leveransalternativ.
Postombud
Du kan dels få din beställning skickad till din folkbokföringsadress med PostNord. Då får du en avi när du kan hämta den hos ditt närmaste postombud. Av säkerhetsskäl lämnar vi inte ut försändelsenummer när vi skickar saker via Posten. Vi ber dig avvakta tills att du får din avisering från Posten.
Hämta direkt
Du kan också hämta din beställning med tjänsten Hämta direkt när du beställer ett abonnemang med SIM-kort. Du skickas din beställning till din närmaste 7-Eleven eller Pressbyrå. För att använda hämta direkt behöver du ha ett Mobilt BankID.