Betalningsalternativ för din faktura

Information om våra olika alternativ för hur du kan betala din faktura.

Autobetalning med betalkort

Autobetalning är ett smidigt sätt att betala dina fakturor. Du aktiverar tjänsten och registrerar ditt kort enkelt och säkert på Mitt Konto på comviq.se eller i appen. Betalningen görs sedan automatiskt varje månad. Läs mer om autobetalning.

Kontokort

På Mitt Konto och i Appen kan du enkelt betala din faktura med kontokort. Vi får in din betalning direkt, till skillnad från Plusgiro som kan ta 2-3 dagar. Råkar du vara sen med en faktura är betalning via Mitt Konto att rekommendera. På så sätt undviker du eventuella påminnelseavgift (60 kr).

Kom ihåg att du behöver aktivt gå in och betala fakturan varje månad. Om du vill att fakturan ska betalas automatiskt aktiverar du tjänsten Autobetalning.

Plusgiro

Plusgirobetalning görs via din bank. Du registrerar betalningen från ditt bankkonto och hittar all information om fakturan under betalning i Comviq-appen och på Mitt Konto. Tänk på att det kan ta 2-3 dagar från att du registrerat din betalning till att vi mottagit den.

E-faktura

Du beställer E-faktura via din internetbank. Fakturan kommer i digital form direkt till din bank och det enda du behöver göra är att kontrollera och godkänna betalningen.

Betalning via Swish

Nu kan du även betala din faktura via Swish, det gör du enkelt från Mitt Konto.

Autogiro

Vi kommer snart att även erbjuda betalning via autogiro. Tills dess kan du smidigt betala din faktura via autobetalning.

Något annat?

Chatta med oss

Tisdag - Fredag: 09.00 - 17.00

Lördag: 09.00 - 15.00

Chatten är stängd

Mejla oss

Få svar inom 3-4

arbetsdagar.

Ring oss

Måndag - Fredag: 09.00 - 17.00
0772-212121

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.