Kontakta Kundservice 

Vi hjälper dig alltid när du behöver det! Det enklaste sättet att få hjälp är att kolla under ”Hjälp”-fliken eller genom Mitt Kontocomviq.se. Där hittar du det mesta rörande ditt nummer.

För att steg för steg se hur du kommer igång har vi gjort några enkla informationsfilmer. Vad behöver du hjälp med?

- Aktivering
- Autobetalning
- Min leverans
- Fakturan
- Mitt Konto

Chatta med boten Viq
Få svar på dina frågor direkt, dygnet runt alla dagar i veckan, med vår chattbot Viq!

Chatta med Viq


Chatta med kundservice
Öppettider chatten
Måndag - fredag: 09.00 - 17.00
Lördag: 09.00 - 15.00



Ring till kundservice
Om du vill nå oss på telefon ringer du till kundservice på 0772-212121.
Befinner du dig utomlands ringer du till +46 772-212121.

Det är alltid kostnadsfritt att ringa till Comviqs kundservice, oavsett vart i världen du befinner dig.

Öppettider telefon
Måndag - fredag: 09.00 - 17.00

Mejla till kundservice
Snabbast hjälp får du alltid om du kontaktar oss via chatt eller telefon. Självklart hjälper vi dig även via mejl men det kan då ta ca 3-4 arbetsdagar innan du får svar.

FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!
Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av Comviq. Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer här