Nu får du som har abonnemang fortsatt dubbel surf
ända fram till påsk 2018.

Kontakta Kundservice 

Vi hjälper dig alltid när du behöver det! Det enklaste sättet att få hjälp är att kolla under ”Hjälp”-fliken eller genom Mitt Kontocomviq.se. Där hittar du det mesta rörande ditt nummer.

För att steg för steg se hur du kommer igång har vi gjort några enkla informationsfilmer. Vad behöver du hjälp med?

- Aktivering
- Autobetalning
- Min leverans
- Fakturan
- Mitt Konto

Chatta med kundservice
Chatten hittar du i menyn när du loggar in på Mitt Konto. Du kan dessutom klicka på knappen ”Chatt” här nedan så är du snabbt igång.

Öppettider chatt
Måndag - Fredag: 08.00 - 20.00
Lördag - Söndag: 10.00 - 15.00

Ring till kundservice
Om du vill nå oss på telefon ringer du till kundservice på 0772-212121.
Befinner du dig utomlands ringer du till +46 772-212121.

Det är alltid kostnadsfritt att ringa till Comviqs kundservice, oavsett vart i världen du befinner dig.

Öppettider telefon
Måndag - Fredag: 09.00 - 19.00

Mejla till kundservice
Snabbast hjälp får du alltid om du kontaktar oss via chatt eller telefon. Självklart hjälper vi dig även via mejl men det kan då ta ca 3-4 dagar innan du får svar.




FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!