1. Start
  2. Kundservice
  3. Abonnemang och fakturor
  4. Kontakta Kundservice 

Kontakta Kundservice 

Du kan alltid kontakta Kundservice via telefon eller genom chatt. Chatten hittar du i menyn när du loggar in på Mitt Konto.

Tänk på att du enklast och snabbast löser de flesta problem via Mitt Konto. Där kan du till exempel se alla dina fakturor, betala fakturor, ändra betalsätt, beställa SIM-kort, aktivera SIM-kort, byta abonnemang, hitta PUK-kod och mycket, mycket mer!

Ringa till kundservice
Om du vill nå oss på telefon ringer du till kundservice på 0772-212121.
Befinner du dig utomlands ringer du till +46 772-212121.

Öppettider Telefon
Måndag - Fredag: 09.00 - 19.00
Lördag - Söndag: Stängt (Vi hänvisar istället till chatten)

Chatta med kundservice
Du hittar chatten genom att logga in på Mitt Konto. Du hittar sedan chatten under "Frågor och svar" när du loggar in på Mitt Konto. Har du inte loggat in tidigare så måste du skapa ett konto, det gör du enklast genom att klicka på Mitt Konto och följ instruktionerna.

Öppettider Chatt
Måndag - Fredag: 08.00 - 20.00
Lördag - Söndag: 10.00 - 15.00

Logga in för att chatta med oss!
Vi vill erbjuda dig den bästa serviceupplevelsen online och det kan vi göra om du är inloggad på Mitt Konto. Vi vill kunna ge rätt svar snabbt och enkelt visa hur man hittar sitt svar själv. Genom att erbjuda personlig chattservice via Mitt Konto så kan vi ge dig bättre kvalité i våra svar. Det leder i sin tur till snabbare hjälp vilket också gör att vi kan hjälpa fler kunder.

Chatten hittar du i menyn när du loggar in på Mitt Konto.



Tillbaka