Kontakta Kundservice 

Vi hjälper dig alltid när du behöver det! Det enklaste sättet att få hjälp är att kolla under ”Hjälp”-fliken eller genom Mitt Kontocomviq.se. Där hittar du det mesta rörande ditt nummer.

För att steg för steg se hur du kommer igång har vi gjort några enkla informationsfilmer. Vad behöver du hjälp med?

- Aktivering
- Autobetalning
- Min leverans
- Fakturan
- Mitt Konto


Öppettider chatten
Måndag - Fredag: 08.00 - 20.00
Lördag - Söndag: 10.00 - 15.00

Chatta med boten Viq

Få svar på dina frågor direkt med vår chattbot Viq! De ämnen som Viq kan hjälpa dig med nu är:

Betalsätt
SIM-kort
Fakturafrågor
Mitt konto
Min order

För ALLA andra frågor så kontakta gärna vår ordinarie kundservice.

För att chatta med Viq kommer du att ledas vidare till Facebook Messenger.

Chatta med Viq


Ring till kundservice
Om du vill nå oss på telefon ringer du till kundservice på 0772-212121.
Befinner du dig utomlands ringer du till +46 772-212121.

Det är alltid kostnadsfritt att ringa till Comviqs kundservice, oavsett vart i världen du befinner dig.

Öppettider telefon
Måndag - Fredag: 09.00 - 19.00

Mejla till kundservice
Snabbast hjälp får du alltid om du kontaktar oss via chatt eller telefon. Självklart hjälper vi dig även via mejl men det kan då ta ca 3-4 dagar innan du får svar.

FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!

Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av Comviq. Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer här