Om du har glömt ditt lösenord kan du enkelt begära ett nytt via Comviq-appen eller Mitt Konto. Du hittar guider nedan.
Psst! För din säkerhet. Från och med 24 April 2024 behöver du som har ett abonnemang från Comviq logga in med BankID för att se dina produkter och tjänster.
Återställ ditt lösenord via Comviq-appen
Öppna Comviq-appen (om du redan är inloggad behöver du logga ut).
Tryck på LOGGA IN.
Tryck på Mejladress.
Tryck på Glömt ditt lösenord?
Fyll i din Mejladress.
Tryck på SKICKA NYTT LÖSENORD.
Följ anvisningen i mejlet
Återställ ditt lösenord via Mitt Konto
Gå till Mitt Konto (om du redan är inloggad behöver du logga ut).
Klicka på Mejladress.
Klicka på Glömt ditt lösenord?
Fyll i din Mejladress.
Klicka på SKICKA NYTT LÖSENORD.
Följ anvisningen i mejlet