Uppsägning av abonnemang

Vi på Comviq har ingen uppsägningstid på våra mobilabonnemang. Om du har köpt en mobil, och valt att betala den på avbetalning, ihop med ditt abonnemang gäller en bindningstid på 24 månader. Tänk på att du alltid betalar för innevarande faktureringsperiod. Inga återbetalningar för innevarande faktureringsperiod görs.

Innehavande faktureringsperiod

Faktureringsperioden hittar du på din senaste faktura. Om du exempelvis har en faktureringsperiod som startar den 15 mars så måste du senast säga upp den 14 mars.

Säga upp abonnemang

För att säga upp ett abonnemang behöver du kontakta vår kundservice som du når på telefonnummer 0772-21 21 21 eller via vår mejl eller chatt som du hittar här nedanför.

Du hittar de regler som gäller vid uppsägning av abonnemang i våra Allmänna villkor för Comviq. Du kan ladda ner dem genom att klicka på länken nedan.

Comviqs allmänna villkor

Vad kan vi hjälpa dig med?

Relaterade artiklar

Överlåta abonnemangKan jag pausa mitt mobilabonnemang

Något annat?

Chatta med oss

Tisdag - Fredag: 09.00 - 17.00

Lördag: 09.00 - 15.00

Chatten är stängd

Mejla oss

Få svar inom 3-4

arbetsdagar.

Ring oss

Måndag - Fredag: 09.00 - 17.00
0772-212121

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.