Uppsägning av abonnemang

Uppsägningstid

Vi på Comviq har ingen uppsägningstid på våra mobilabonnemang, du betalar bara för den innevarande fakturaperioden. I Comviq-appen eller på Mitt Konto kan du se din senaste faktura.

Exempel: Om den senaste fakturan avser en period till och med 14 mars (din faktura har fakturadatum 15 februari) och du meddelar oss uppsägningen senast den 14 mars så är det den sista fakturan du behöver betala. Meddelar du oss uppsägningen den 15 mars så kommer en ny faktura ha blivit skapad och du behöver då betala denna. Ditt fakturadatum hittar du på din faktura (se punkt 5 i Fakturaförklaring).

Bindningstid

Om du har köpt en mobil, och valt att delbetala, ihop med ditt abonnemang gäller en bindningstid på 24 månader. Du kan välja att avsluta abonnemanget till bindningstidens slut eller avsluta abonnemanget direkt mot en slutfaktura som avser resterande bindningstid.

Säga upp abonnemang

För att säga upp ett abonnemang behöver du kontakta vår kundservice som du når på telefonnummer 0772-21 21 21 eller via vår mejl eller chatt som du hittar här nedanför.

Du hittar de regler som gäller vid uppsägning av abonnemang i våra Allmänna villkor för Comviq. Du kan ladda ner dem genom att klicka på länken nedan.

Comviqs allmänna villkor

Något annat?

Chatta med oss

Tisdag - Fredag 09.00 - 17.00

Lördag 09.00 - 15.00

Chatten är inte tillgänglig.

Mejla oss

Få svar inom 3-4

arbetsdagar.

Ring oss

Måndag - Fredag: 09.00 - 17.00
0772-212121

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.