- Hem
- Hjälp
- Abonnemang
- Uppsägning av abonnemang
Uppsägning av abonnemang
Vi på Comviq har ingen uppsägningstid på våra mobilabonnemang. Om du har köpt en mobil, och valt att betala den på avbetalning, ihop med ditt abonnemang gäller en bindningstid på 24 månader. Tänk på att du alltid betalar för innevarande faktureringsperiod. Inga återbetalningar för innevarande faktureringsperiod görs.
Innehavande faktureringsperiod
Faktureringsperioden hittar du på din senaste faktura. Om du exempelvis har en faktureringsperiod som startar den 15 mars så måste du senast säga upp den 14 mars.
Säga upp abonnemang
För att säga upp ett abonnemang behöver du kontakta vår kundservice som du når på telefonnummer 0772-21 21 21 eller via vår mejl eller chatt som du hittar här nedanför.
Du hittar de regler som gäller vid uppsägning av abonnemang i våra Allmänna villkor för Comviq. Du kan ladda ner dem genom att klicka på länken nedan.
Något annat?
Chatta med oss
Tisdag - Fredag: 09.00 - 17.00
Lördag: 09.00 - 15.00
Mejla oss
Få svar inom 3-4
arbetsdagar.
Ring oss
Måndag - Fredag: 09.00 - 17.00
0772-212121