Fastpris

Fastpris 195 och 245

  • Fria samtal, SMS och MMS
  • Surf ingår
  • Ingen bindnings- eller uppsägningstid

Med Fastpris har du alltid fria samtal, SMS och MMS till hela Sverige. Välj mellan 1 GB och 3 GB surf i 4G-hastighet! Självklart har du varken bindningstid eller uppsägningstid med detta abonnemang.

tackning
SAMMA NÄT FAST BILLIGARE
Comviq delar nät med Tele2, Telia och Telenor
Köp Fastpris utan bindningstid!
Köp
Prislista
Månadsavgift 245 kr/mån 195 kr/mån
Öppningsavgift 0 kr 0 kr
Samtal inom Sverige 0 kr 0 kr
Surf 4G - upp till 80 Mbit/s 3 GB 1 GB Du kan så klart surfa även efter att datan är slut men hastigheten sänks till 88 kbit/s
SMS inom Sverige 0 kr 0 kr
MMS inom Sverige 0 kr 0 kr
IP-telefoni 0 kr 0 kr
Inträdesavgift 0 kr 0 kr
Fakturaavgift 0 kr 0 kr
Betaltjänster (ex SMS-köp) Ingår ej. Ingår ej.
Betalsamtal (ex Eniro) Ingår ej. Ingår ej.
Kundservice Kundservice online via chatt, mail eller Facebook. Läs mer här
Ring till utlandet

Utlandstrafik ingår ej i abonnemanget. För att se aktuell prislista till utlandet, välj land.
Observera att videosamtal till utlandet ej ingår i abonnemanget utan kostar 7kr/min till alla länder.
Ringa från utlandet (öppnas i nytt fönster)
Surfa utomlands

Frågor och svar - Abonnemang

  • Det som inte ingår i abonnemanget Fastpris är all utlandstrafik, alla betaltjänster och betalsamtal. En betaltjänst kan t ex vara att ringa och rösta i ett TV-program eller göra ett SMS-köp. Betalsamtal är t ex Nummerupplysningen och Eniro. För att få reda på om samtalet är ett betalsamtal, besök hemsidan för företaget du försöker ringa.
  • Vi på Comviq vill alltid erbjuda dig det absolut lägsta priset på din mobiltelefoni. Därför har vi valt att skala ner saker som våra kunder minst vill ha och som dessutom kostar mycket pengar, kundservice via telefon är en sådan. Istället fokuserar vi på de saker som våra kunder tycker är viktigt så som låga priser och möjligheten att kunna hantera sina serviceärenden via onlinekanaler 365 dagar om året! Vi erbjuder chatt alla dagar i veckan 8-22, självhjälp 24 timmar om dygnet via Mitt konto eller så kan du skicka in ett ärende, med svar inom 72 timmar! Vi arbetar stenhårt för att göra vår onlinekundservice till marknadens bästa. Om du har förslag på förbättringar är vi mycket glada om du hör av dig till oss via comviq.se Tack vare att vi har en effektiv service online så kan vi erbjuda riktigt bra priser på Comviqs abonnemang - dessutom slipper du sitta uppbunden i långa telefonköer.
  • Självklart kan du behålla ditt nuvarande nummer. Oavsett om du är en tidigare Comviqkund eller kund hos en annan operatör. Du väljer valet "Behåll mitt nuvarande nummer" när du köper ditt Comviqabonnemang i vår webbutik. Om du byter till Comviq från en annan operatör kommer vi att göra en så kallad portering (nummerflytt) från din gamla operatör till Comviq. En portering kostar inget. Om din nuvarande operatör godkänner flytten kommer vi att flytta ditt nummer automatiskt 8 dagar efter beställningen. Du har 14 dagars ångerrätt. Du kommer att kunna ringa med din nuvarande operatör fram till att flytten görs. Du kommer att få ett SMS innan flytten genomförs och ditt gamla nummer slutar att fungera. Kom ihåg att spara dina kontakter i din telefon så att du inte tappar dem när vi skickar dig ett nytt SIM-kort.
  • Du beställer ett abonnemang i vår webbutik antingen med eller utan mobil. I samband med köpet väljer du valet "Behåll mitt nuvarande nummer". Flytten av ditt nummer kommer att ta 7 dagar. Om du har pengar kvar på ditt kontantkort kommer dessa att föras över till ditt abonnemang. Ring gärna webbutiken på 0772 - 21 20 00 eller starta en chatt så kan vi hjälpa dig.
  • Comviq är den första operatören i Sverige som tar bort uppsägningstid efter att en kund väljer att säga upp sitt abonnemang.

    Hur går det till?
    Då abonnemangskunder betalar i förskott så kan abonnemanget avslutas efter att innevarande betalningsperiod (månad) har gått ut. För att avsluta abonnemanget så måste du kontakta kundservice.

    För vilka gäller ändringen?
    Den här ändringen omfattar både befintliga och nya kunder. Det avtal som befintliga kunder har kommer automatiskt att bytas ut mot det nya. Är du en kund hos oss som har köpt abonnemang med mobiltelefon så gäller den överenskomna avtalstiden. Så fort den har löpt ut gäller precis samma som för kunder med bara abonnemang – dvs helt utan bindningstid.

För fler frågor om abonnemang, besök kundservice.

Sugen på en ny mobil?

Se alla mobiltelefoner

Vill du ha ännu mer surf?

Mobilsurf Large
1 GB - 50 kr
Giltig i 30 dagar
Läs mer
Mobilsurf Extra Large
3 GB - 100 kr
Giltig i 30 dagar
Läs mer
Mobilsurf Extra Large
10 GB - 200 kr
Giltig i 30 dagar
Läs mer