Ladda ett kontantkort

Det finns flera sätt du kan ladda och fylla på på ditt kontantkort. Dessutom kan du tanka ett annat kontantkort än ditt eget. Då anger du bara det nummer som du vill tanka på. Tänk på att det kan ta en liten stund innan laddningen går igenom!

Ladda kontantkort på Comviq.se

  1. Gå till comviq.se/tanka
  2. Skriv in det nummer du vill tanka. Om kortet är oregistrerat behöver du först registrera kontantkortet.
  3. Välj vad du vill tanka och för hur mycket
  4. Välj om du vill betala via kontokort eller Swish. Ange dina uppgifter och gå vidare
  5. Du får ett SMS som bekräftar att tankningen är genomförd

Tänk på att det kan ta en liten stund innan tankningen går igenom!

Ladda i Comviq-appen

Om du inte redan gjort det, se till att ladda ner Comviq-appen! Logga sen in och börja tanka.

Comviq-appen för iOS (iPhone)

Comviq-appen för Android

Ladda med ett värdebevis

Följ instruktionerna på ditt värdebevis. Om du vill fylla på någon annans nummer behöver du knappa in: *110*värdebeviskod*telefonnumret du vill ladda på# och sedan trycka på samtalsluren som du använder för att ringa. Exempel: *110*1122334455*0761122345#

Ladda hos våra återförsäljare!

Besök den närmaste av våra återförsäljare. Några exempel på återförsäljare är Pressbyrån, ICA, 7-Eleven, ATG-ombud och Circle K.

Extra surf inom EU och EES-länderna

All extra surf som du köper går att använda på samma sätt inom EU/EES som hemma i Sverige så länge din prisplan funkar i den delen av världen.

Att tänka på!
  • Max 3 tankningar/försök per dag
  • Max 600 kr/vecka
  • Max 20 tankningar/månaden
  • Max 4000 kr/månaden
  • Det går att tanka upp till 5 nummer från ett kontokort per månad
Jag vill tanka mitt kontankort men vet inte vilket mobilnummer det har

Ditt mobilnummer står med på startpaketet som SIM-kortet kom i. Har du kopplat numret på Mitt Konto kan du även logga in där för att se se vilket mobilnummer som är kopplat till SIM-kortet.

Priser

Exakt vilka priser som gäller för den prisplan du har hittar du här. Du ringer med den prisplan du senast har laddat med. Om du inte har laddat på med en ny prisplan på 30 dagar går det över till prisplanen Bas och du behåller det saldot som är kvar.

Kolla enkelt ditt saldo!

Du kan kolla saldo genom att knappa in *111# och sen lur. Om du har kopplat numret på Mitt Konto kan du också se ditt saldo där.

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.