SAMLA FAMILJEN
HOS COMVIQ

EN GEMENSAM
FAKTURA

Gör livet enklare med en samlingsfaktura

Tycker du det är jobbigt att behöva hålla koll på familjens alla mobilfakturor varje månad? Eller vill du kanske ha bättre kontroll över barnens abonnemangskostnader? Hos Comviq kan du samla flera abonnemang på en och samma faktura.

  • En faktura för alla abonnemang - Ett abonnemang väljs som huvudabonnemang, dit fakturan skickas.

  • Du behåller din surf - Vi delar inte upp surfen utan varje abonnemang behåller sin inkluderade surfmängd.

  • Rabatterade abonnemang för seniorer, studenter och barn - Samla hela familjen hos Comviq och sänk er månadskostnad.

  • Kostnadskontroll - Du bestämmer hur stor kostnaden för varje abonnemang får bli.

Tänk på att abonnemangen måste vara registrerade på samma personnummer för att fungera med samlingsfaktura. Du kan överlåta abonnemang via denna blankett.

Chatta med kundservice för att skaffa samlingsfaktura

Vanliga frågor

Istället för att betala flera olika fakturor samlar du allt på en faktura. Du får enkelt en överblick på ditt engagemang hos Comviq.
Ja, alla abonnemangen måste föras över till samma personnummer.
För att beställa samlingsfaktura behöver du chatta med, eller ringa till, kundservice.
Betalningsmetoden kommer styras av hur huvudabonnemanget betalas.
Samlingsfakturan får samma fakturaperiod som huvudabonnemanget.
Stäng

Vi har cookies för bästa upplevelse

Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer om cookies