Har du kvar bindningstid hos din nuvarande operatör?

Om du vill flytta över ditt telefonnummer till Comviq men har kvar bindningstid på ditt abonnemang hos en annan operatör kan det hända att de inte godkänner flytten direkt.

Hur löser jag det här?

Enklast är om du börjar med att ta kontakt med den operatör du har idag och tar reda på hur lång tid det är kvar på din bindningstid. Du kan alltid, oavsett operatör, bli av med din bindningstid genom att be om en slutfaktura på de abonnemangsavgifter som återstår på ditt abonnemang. Glöm inte att berätta för din nuvarande operatör att ditt telefonnummer, efter att du betalat slutfakturan, ska lämnas öppet för flytt till en annan operatör.

När du har fixat med det här tar du kontakt med oss igen så hjälper vi dig med din nummerflytt.

Du når vår kundservice på telefonnummer: 0772-21 21 21

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.