×

Surfa i EU
Den 15 Juni 2017 ändras villkoren gällande roaming inom EU. Gäller både abonnemang och kontantkort. Läs mer

  1. Start
  2. Kundservice
  3. Abonnemang och fakturor
  4. Betala din faktura

Betala din faktura

Vi erbjuder olika lösningar för att betala faktura; e-faktura, autobetalning eller via bank- och plusgiro. Du hittar din faktura på Mitt Konto, i din mejl, via post eller på din internetbank beroende på vilket betalsätt du valt.

För snabbt svar om din faktura är betald eller inte så SMS:ar du "faktura" till 333. Du kan titta på en exempelfaktura för att få koll på de olika posterna i din faktura. Om du upplever problem med din faktura, vänligen kontakta kundservice!

E-faktura
För att betala via e-faktura behöver du logga in på din internetbank och ansluta till e-faktura. Det gör du genom att söka på Comviq och sedan ange ditt kundnummer och telefonnummer. Ditt kundnummer hittar du högst upp på din faktura. Alla dina fakturor ser du inne på Mitt Konto.

Autobetalning

Istället för autogiro erbjuder vi autobetalning via kort. Vill du att beloppet ska dras automatiskt varje månad kan du använda autobetalning. Du aktiverar enkelt autobetalning genom att logga in på Mitt Konto, klicka på inställningar och sedan betalning. Här registrerar du dina kortuppgifter. Du får alltid en bekräftelse på att din betalning är genomförd via SMS.

Bank- och plusgiro
För manuell betalning använder du våra bank- och plusgironummer:

Bankgiro:568-4303
Plusgiro: 4746003-5

Utländsk bank
Har du en utländsk bank och ska betala till Comviqs konton i Sverige är det nedan konton som gäller. Du kan endast betala i SEK och inte i EUR.

IBAN: SE81 9500 0099 6026 0724 8750
BIC/SWIFT: NDEASESS












Tillbaka