Nu får du som har abonnemang fortsatt dubbel surf
ända fram till påsk 2018.

Frågor om iPhone 8, 8 Plus och iPhone X

Hur lång leveranstid är det på iPhone 8, iPhone 8 Plus och iPhone X?
Det beror på hur många som har hunnit beställa innan du själv gör din beställning. Aktuell leveranstid ser du när du valt mobil och går vidare i köpet. Leveranstiden för just din beställning finns på orderstatussidan som du har fått information om i ditt bekräftelsemejl. Vi kan inte lämna ut någon annan information än den som står i orderbekräftelsen. Om du har beställt en iPhone X kan du läsa mer om leveranstider här.

Kan jag få mitt försändelsenummer eller kollinummer?
För att se status på just din beställning, surfa in på comviq.se/leveransstatus och skriv in ditt ordernummer från din mailbekräftelse.

Vad kostar nya iPhone?
Vad nya iPhone kostar beror på vilken modell och minnesstorlek du väljer samt hur mycket surf du vill ha i ditt abonnemang. Kolla in priserna här.

Jag har mindre än tre månader bindningstid kvar på mitt Comviq-abonnemang, kan jag förlänga det?
Ja, om du har mindre än tre månaders bindningstid kvar så kan du förlänga ditt abonnemang och därmed få din nya mobil.

Jag har mer än tre månader bindningstid kvar på mitt Comviq-abonnemang, kan jag förlänga det?
Du har två val:
1. Vänta till att du har tre månader bindningstid kvar
2. Kontakta kundservice och be om en slutfaktura på ditt nuvarande abonnemang. Be samtidigt om att få en förlängning. Din nästa faktura kommer då att innehålla slutkostnaden för ditt nuvarande abonnemang plus den eventuellt förhöjda avgiften för ditt nya abonnemang med mobiltelefon.

Behöver jag ett nytt SIM-kort till Iphone 8, 8 Plus och iPhone X?
Det beror på vilket SIM-kort du har i dagsläget. I iPhone 8, 8 Plus och iPhone X måste du ha ett nano-SIM-kort som du kan beställa genom att gå in på Mitt konto. Klicka på fliken ”Hjälp” mitten-menyn och klicka sedan på ”Beställ nytt SIM-kort”.



FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!