Överlåta abonnemang

Från och med den 19 oktober 2016 är det möjligt att göra överlåtelser av Comviqs abonnemang. En överlåtelse innebär att du kan låta en annan person ta över ditt abonnemang, ihop med dina eventuella rabatter och återstående bindningstid. Befintlig e-faktura eller autodragning följer inte med till kunden som tar över abonnemanget.

Samma regler gäller för överlåtelse som när du tecknar ett nytt abonnemang
- Personen som tar över abonnemanget behöver vara över 18 år
- Det görs en kreditkontroll på den som tar över abonnemanget
- Personen måste vara folkbokförd i Sverige

Så här gör du:
1. Skriv ut överlåtelseblanketten.
2. Fyll i alla efterfrågade uppgifter. Om det behövs ett nytt SIM-kort, ange detta på blanketten.
3. Både du och ny kund behöver skriva under blanketten.
4. Märk kuvertet med ”Överlåtelse” och skicka det till Comviq, 106 66 Stockholm

Överlåtelsen är kostnadsfri och tar omkring 10 dagar efter att överlåtelseblanketten kommit till oss. Du får ett SMS när överlåtelsen är klar!

Ladda ner blanketten för överlåtelse genom att klicka på länken nedan:
Bilagor

FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!

Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av Comviq. Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer här