Nu får du som har abonnemang fortsatt dubbel surf
ända fram till påsk 2018.

Kom igång efter flytt från annan operatör

Har du valt att flytta med ditt nuvarande nummer från en annan operatör får du ett nytt SIM-kort från Comviq. SIM-kortet är inte aktiverat när du får det eftersom nummerflytten inte är klar.

Aktiveringen av det nya kortet kommer att ske automatiskt cirka 17 arbetsdagar efter din beställning. Flyttar du ditt nummer från Tele2 till Comviq så kommer flytten ske cirka 5 dagar efter din beställning.

Dagen innan aktiveringen sker får du ett SMS till ditt befintliga SIM-kort med information om när det är dags att byta till det nya kortet.

Aktivera SIM-kortet snabbare
Vill du aktivera SIM-kortet snabbare kan du logga in på Mitt konto och klicka på ”Aktivera SIM” i menyn till vänster. Om mobilen inte kopplar upp mot nätet direkt, kan du testa att starta om den.

Har du fått avslag att flytta nummer?
Om du har fått avslag att flytta din nummer ber vi dig att först kontakta din gamla operatör. VI kommer sedan att försöka flytta numret igen efter 4 dagar. Om ditt nummer då fortfarande inte går att att flytta kommer din order att tas bort automatiskt, och vi kontaktar dig via den mejladress du angett.



FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!