Uppsägning av abonnemang

Vi på Comviq har ingen uppsägningstid på våra abonnemang. Om du har köpt en mobil, och valt att betala den på avbetalning, ihop med ditt abonnemang gäller en bindningstid på 24 månader. Tänk på att du alltid betalar för innevarande faktureringsperiod. Inga återbetalningar för innevarande faktureringsperiod görs.

Innehavande faktureringsperiod
Faktureringsperioden hittar du på din senaste faktura. Om du exempelvis har en faktureringsperiod som startar den 15 mars så måste du senast säga upp den 14 mars.

Säga upp abonnemang
För att säga upp ett abonnemang behöver du kontakta vår kundservice på 0772-21 21 21. Du hittar de regler som gäller vid uppsägning av abonnemang i våra Allmänna villkor för Comviq. Du kan ladda ner dem genom att klicka på länken nedan.

Comviq allmänna villkor
FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!
Vi använder cookies för att förbättra användarupplevelsen av Comviq. Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer här