Tanka ett kontantkort - så kan du ladda

English version

Det finns flera sätt du kan ladda och fylla på på ditt kontantkort. Dessutom kan du tanka ett annat kontantkort än ditt eget. Då anger du bara det nummer som du vill tanka på.

Olika sätt att tanka och information:
Tanka på Comviq.se
  1. Om kortet är oregistrerat behöver du först registrera kontantkortet
  2. Gå sedan till comviq.se/tanka
  3. Skriv in det nummer du vill tanka
  4. Välj vad du vill tanka och för hur mycket
  5. Välj om du vill betala via kontokort eller Swish. Ange dina uppgifter och gå vidare
  6. Du får ett SMS som bekräftar att tankningen är genomförd

Tänk på att om du har slut på surf så behöver du koppla upp dig på wifi för att kunna tanka via comviq.se.

Tanka i Comviq-appen

Om du inte redan gjort det, se till att ladda ner Comviq-appen! Logga sen in och börja tanka.

Tänk på att om du har slut på surf så behöver du koppla upp dig på wifi för att använda appen.

Hämta i App Store Ladda ner på Google Play

Tanka med ett värdebevis

Om du köpt ett värdebevis så följ instruktionerna på ditt värdebeviset.

Om du vill fylla på någon annans nummer behöver du knappa in: *110*värdebeviskod*telefonnumret du vill ladda på# och sedan trycka på samtalsluren som du använder för att ringa.

Exempel: *110*1122334455*0761122345#

Tanka hos en återförsäljare

Besök den närmaste av våra återförsäljare.

Några exempel på återförsäljare är Pressbyrån, ICA, 7-Eleven, ATG-ombud och Circle K.

Extra surf inom EU och EES-länderna

All extra surf som du köper går att använda på samma sätt inom EU/EES som hemma i Sverige så länge din prisplan funkar i den delen av världen.

Jag vill tanka mitt kontankort men vet inte vilket mobilnummer det har

Ditt mobilnummer står med på startpaketet som SIM-kortet kom i.

Har du kopplat numret på Mitt Konto kan du även logga in där för att se se vilket mobilnummer som är kopplat till SIM-kortet.

Priser

Exakt vilka priser som gäller för den prisplan du har hittar du här.

Du ringer med den prisplan du senast har laddat med.

Om du inte har laddat på med en ny prisplan på 30 dagar går det över till prisplanen Bas och du behåller det saldot som är kvar.

Kolla ditt saldo!

Du kan kolla saldo genom att knappa in *111# och sen lur.

Om du har kopplat numret på Mitt Konto kan du också se ditt saldo där.

Ladda ner vår app!

Du vet väl om att du kan göra det mesta i vår app?

Betala dina fakturor, tanka på ditt kontantkort och mycket mer.