Leveranstid

Leveranstid
Leveranstiden är olika beroende på vilken mobil du valt och skickas inom den utlovade leveranstiden. De flesta mobiler har vi på lager och skickar inom 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden kan påverkas av postgången hem till dig och vid mobiltillverkarnas lansering av nya mobiler.

Följ din leverans
För att se status på just din beställning, surfa in på comviq.se/leveransstatus och skriv in ditt ordernummer från din mailbekräftelse.

Leveransalternativ
Det finns flera sätt för dig att få din beställning.

Posten
Du kan dels få den skickad till din folkbokföringsadress med Posten. Då får du en avi när du kan hämta den hos ditt närmaste postombud.Av säkerhetsskäl lämnar vi inte ut försändelsenummer när vi skickar saker via Posten. Vi ber dig avvakta tills att du får din avisering från Posten.

Hämta direkt med To Go
Du kan också hämta din beställning med tjänsten To Go. Du hämtar din mobil direkt på den närmaste 7-Eleven eller Pressbyrån som du anger vid din order. För att använda denna tjänst behöver du ha ett Mobilt BankID.

Frakt och leveranskostnader
När du beställer en mobil från Comviq behöver du inte bekymra dig om några frakt- eller leveranskostnader.


FÅ KOLL PÅ SAMTAL OCH SURF MED VÅR SMIDIGA APP!