Mitt saldo

Du kan se ditt saldo på Mitt Konto, i appen eller ringa kortnummer direkt från mobilen. Om du tankat nyligen så kan det vara en viss fördröjning innan du kan se ditt saldo. Testa med att logga in lite senare så hinner det uppdateras.

I vår app
1. Om du inte har vår app sedan tidigare så kan du ladda ner den för iOS här och för Android här. Logga in för att se dina detaljer.

I Mitt Konto
1. Logga in på Mitt Konto och där kommer du att kunna se ditt saldo.
2. Om du inte har ett konto sedan tidigare så kan du enkelt skapa ett. Klicka bara på Mitt Konto och följ instruktionerna.

I din mobil

1. Slå *111# sedan lur på din mobil. Du kommer då få upp en rad alternativ att välja mellan för att kunna se ditt saldo.
2. Ring 211 från din mobiltelefon och lyssna på ditt saldo samt giltighetstid för din prisplan.

Varför kan jag inte inte ringa även fast jag har ett saldo?
När du surfar med din telefon så reserveras pengar på ditt saldo, det kan ta ett tag för denna reservationen att släppa. Om du tillfälligt stänger av alla funktioner i din telefon som använder mobildata och startar om din telefon så kommer du att kunna ringa igen.

Varför syns inte mitt saldo när jag har tankat?
Ibland kan det ta ett tag för systemen att uppdatera all nödvändig information.

- Kontrollera först så att pengarna har dragits från ditt bankkonto.
- Om du har tankat via comviq.se kan det ta upp till 30 minuter innan saldot visas.
- Om du har tankat via din internetbank kan det ta upp till 24 timmar innan saldot visas.

Ladda ner vår app
Stäng

Vi har cookies för bästa upplevelse

Fortsätter du använda vår webbplats godkänner du att cookies används. Läs mer om cookies