Kundservice

Logga in på Mitt konto för att chatta med kundservice

  • Se din faktura
  • Se ditt saldo/dataförbrukning
  • Se din PUK-kod
  • Skicka gratis SMS

Internet- och MMS-inställningar

För att surfa och skicka MMS behöver du inställningar från Comviq. Skriv in ditt nummer för att få dem via SMS eller välj manuella inställningar .

Fakturahjälpen

Här får du hjälp att förstå din faktura. T ex vart du hittar OCR-nummer m.m. Se fakturahjälpen.

Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.

Tilläggstjänster »

Frågor som berör Mobilsurf och andra tjänster i mobilen.


Bli Comviqkund »

Information om våra tjänster och hur du gör om du vill byta till Comviq.


Beställa SIM, Mitt konto, PIN-kod »

Bortappat, stulet eller glömt! Frågor om att beställa nya SIM-kort, PIN och PUK-koder.


Kontakta oss

Chatta med oss på Comviq

Logga in och chatta med oss. Vi svarar varje dag mellan 8 - 22.

Lämna ett meddelande

Skriv ett meddelande till oss. Vi svarar inom 72 timmar och ditt svar finns på Mitt konto.

Ring kundservice

Du som har ett kontantkort eller mobilt bredband kan ringa oss vardagar 9-17 på telefon 0772-212 121.

Vi finns på Facebook för att hjälpa dig med dina frågor varje dag mellan 8-22.

Skriv till kundservice

Hittar du inte vad du söker efter? Skriv till oss! Du får ditt svar på Mitt konto inom 72 timmar.

Täckning och driftinformation

Håll koll på hur täckningen ser ut där du är och om vi har en driftstörning som påverkar hur du kan ringa, sms:a eller surfa.